Jag älskar mig själv, men idag har jag varit riktigt dum i huvudet!


Vissa saker bör man kort och gott låta vara. Att rota i det gamla, i sådant gammalt som enbart finns där för att skapa arga och ledsna stormar i maggropen - det är fullkomligt ovärt.

Jag vet inte vad det är som gör, att man väljer att skada sig själv, med vetskapen om det, innan man överväger att faktiskt göra det. Nyfikenhet eller ren dumhet?

Idag har jag medvetet valt att gör mig själv illa, allt för att ta del av nånting jag redan visste funnits. Som om det inte räckte att redan veta!

Så, nu sitterjag alltså här,
med ånger över mitt val och
ett sjuhelvetes ilsket och
gråtfärdigt inre.
Bra jobbat!


Idag är jag riktigt dum i huvudet!

Kommentarer
Postat av: Filo

Du är aldrig dum i huvudet, du är så himla vacker ^^

2011-09-13 @ 18:29:00
URL: http://filosofaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0