Från och med idag!


Det är alltid enklare att säga sig göra en sak, än att ändra tankebanan och låta det skrida i verk. Idag har jag tagit ett stort och förhoppningsvis avgörande beslut, gällande mig själv. Om det kommer blir som jag vill, återstår att se. Jag väljer dock inte bara att säga det till mig själv, lura mig själv till att det ska hända - Jag väljer att jobba med det!

Från och med idag, ska jag göra det som står i min makt, att förändra mitt sätt att tänka.
Det sägs att det vi tänker, skapar våran verklighet.
Dåliga tankar - dålig vardag
Bra tankar - bra vardag.

Mina tankar är mina, mörka som ljusa, hårda som ömsinta.
Det är min tid nu och för att se förändring, måste man skapa förändring.


Och just precis idag, har jag tagit ett beslut.
För mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0